terpaksa la cancel (Klik Sini)..nasib baik tak hebohkan kpd anakandaku kedua-dua 2...kalu tak jenuh nak membetulkan keadaan..budak2 mana dia reti ujan ke ribut ke..anak2 aku kalau ngan air pantang jumpa..sampai terus je nak mandi..kalu diaorng saje takpe la ni ngan kita kena tggu dia orng mandi..pastu xnak naik satu hari berendam..sampai biru mulut...hehehe..mcm 2 la budak..berbalik pada cite tadi..hari ini aktiviti utama ialah..terperuk je la kat umah..ujan2 ni bahaya kalau berkelah kat air terjun..pada yg ade hati nak picnic kat air terjun time ujan2 ni batalkan lah..merbahaya..lagipun budak2 pun baru lepas demam..nanti ganti hari lain la..bila cuaca mengizinkan..dari pg sampai ke petang tengok cartoon je keja diaorng..aku layan fb and tweet ape2 sikit..member pun sekarang pun ramai dah tak aktif fb..bosan dah kot..kat geng opis lama 2..harap time keja je..tapi skang ni fb dah kena blok 24 hours..kesian kat diaorg..lain mcm aku time 1-2 pm fb opis baru on...boleh la lepas gian..hehehhehe...tggu petang la sikit nak tengok badminton (Chong Wei vs Lin Dan) and Australian Open (Tennis)..Murray vs Djikovic (betul ke aku eja ni hehhe..) tapi badminton aku tengok...tennis terlepas...info tennis sape menang ha...Dato' kita tewas kepada Super Dan dengan rubber set..19-21, 21-14, 16-21...xpe kalah melawan..permainan cantik..Lin Dan pun lebih kurang je ngan Chong Wei...maybe mental LDan memang kuat beb...tu je kelebihan dia..maklumlah tentera...nice game.
Pukul 7 pm..ujan masih lebat..satu hari ni keadaan lembab je..nak gi kenduri member pun xleh..anak2 lepas baik demam..2 pun terpaksa cancel..minta maaf ye Sue..keadaan tak mengizinkan..apapun majlis tetap berjalan dengan baik kan..untuk kahwin time ujan2 ni..hehehhee..moga cepat dapat zuriat dan bahagia ke akhir hayat hendaknya..sikit2 masam..2 biasalah..salt n papper alam rumah tangga..kena ada perisanya..tapi kena pandai handle..semua benda boleh diselesaikan..ujian untuk kita sebagai manusia..sabar bebanyak dalam mengenal hati budi masing2..kelemahan dan kelebihan 2 anugerah Allah s.w.t...terima seadanya semua kekurangannya dan hargai setiap kelebihannya..insyallah Allah. Sampai malam dok umah je..hari ni kerja..orang tak ramai..cuti balik kampung..aku terpaksa kerja..kena simpan cuti..adik nak kahwin bulan Julai ni..pastu mana tahu sakit demam anak2 ku ni...sunyi hari kat opis. Program yang terbatal 2 wajib akan diganti...hehhehee..bila..tggu..masih terbuka untuk kwn2 untuk joint..kepada Suhaili (BPAS)..jaga2 ujan2 ni byk ular...hehhehee..Ni dah 24 jam hujan membasahi bumi...Syukur ke hadratMu..Curahkan lah segala nikmatMu ke alam ciptaanMu ini..supaya manusia yg kerdil..serba kekurangan ini menerima dan menilainya...kepada mereka2 yang mampu berfikir..WALLAHUALAM.
* Hiburan semata2 takde kena mengena dengan artikel diatas.
Tiada ulasan:
Catat Ulasan