Lepas Raya........

Assalamualaikum dan salam.....(sambunglah ape yg suka).....

Mekah 2010
8 Oktober 2010 bersamaan 29 Syawal 1431H....hari terakhir kita menyambut Aidilfitri.....lepas masuk bulan Zulkaedah dan kemudian Zulhijjah 1431 Hijrah dan tiba lah musim haji.....semoga dapat mengerja haji dengan lancar disamping dugaan2 daripada Allah....sesungguhnya dugaan daripadaNya menandakan Allah masih mengingati dan menyayangi kita....mohon Allah memudahkan amalan mereka2 ini.......moga2 mendapat haji yang makbur. Aku ni bila la dapat kesana....duit pun belum simpan lagi....insyaallah dengan izinMu dapat suatu hari dapat aku bersama isteri tercinta menjadi tetamuMU YA ALLAH.
 

Mekah Masa Hadapan

Bulan puasa berlalu...berat badan aku turun dari 104kg ke 94kg...hahahhaa....sekarang pasti naik balik pasal open house korang la...hahahhaa......terima kasih kepada sahabat2 yang menjemput aku ke open house kalian. Yang tak sempat aku hadir2....minta maaf la banyak....jgn lah terasa hati...tahun depan sampai la aku...jgn serik ye....jangan la plak tak jemput plak pasal tahun ni aku tak datang open house korang....tapi agak2 tahun aku telah memenuhi hampir 98% peratus undangan open house....ni pun sebab org umah aku yang semangat pasal ni.....hahahha...thanks u syg....ye la kan dapat merapatkan silaturahim sesama kita...yang tak kenal..kita berkenalan....

Aku pun ada gak la panggil member2 datang umah mkn2...tapi malam la....bukan open house la...kecik2 je...hehehhee...ade BBQ....yg diundang..sampai gak korang kat umah aku...ade yang kata jauhnya..tak pernah sampai....ade yang sesat..xpe yang penting sampai ye tak....lain kali senang la nak cari....yang tak sampai2 sampai sudah 2......ye la kan sape nak datang umah dalam hutan ni.....mcm 2 la kwn.....hehehe....adelah takpe xde hal.....bagi rezeki lebih kat member2 lain....hahahhaa...yang tak dijemput 2...lain kali aku jemput k...minta maaf byk2 k.....tak dtg tahun ni...sampai pukul 2400 ade xbalik lg....xdehal..biasa byk dpt undangan open house...nak atur bukan senang....apapun tanks you so much...seronok gak sekali sekala ajak member2 mkn2 kat umah....bersedia lah ye undangan seterusnya....hehehehe..tarikhnye akan ditentukan nanti...tggu info...bye.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan